СПЕЦПРОЄКТ

Зберегти команду, зміцнити бізнес, підтримати армію
— виклики воєнного часу для BROCARD

Свобода — це те, що об’єднує українцівУже четвертий рік повномасштабної війни й люди, й бізнес щодня докладають максимуму зусиль, щоб її відстояти

У спецпроєкті “Код свободи” розкажемо, як компанія BROCARD веде бізнес в умовах війни. Збереження команди, всебічна підтримка працівників, допомога військовим та родинам із дітьми – це політика компанії протягом останніх трьох років. Попри труднощі BROCARD розвиває бізнес, розширює мережу магазинів та асортимент товарів, втілює новітні технології.

Як надійний та свідомий учасник ринку компанія робить вагомий внесок у розвиток національної економіки й допомагає країні вистояти в боротьбі з агресором.
Катерина Гуленок, керівниця PR-департаменту “Брокард-Україна”:
“Код Свободи для BROCARD – це вже понад 1180 днів рішень, щоб зберегти бізнес, людей і країну.
Це підтримка команди, яка попри все тримає свій фронт.
Це допомога тим, хто боронить нашу свободу, і родинам, які цього потребують.
Це відповідальність перед державою, яку ми глибоко усвідомлюємо.

Ми маємо свободу діяти рішуче там, де це справді важливо. І саме вона – закодована в кожному нашому кроці. Хоч би яким був виклик”.

Перший виклик — зберегти команду

3 заробітні плати авансом

виплачено працівникам 
у березні 2022-го

1560 робочих місць

з 1800 збережено з моменту повномасштабного вторгнення

275 нових працівників

приєдналися до команди BROCARD за 2024 рік

Від першої допомоги до відновлення стабільної роботи

Зберегти команду, підтримати працівників, допомогти тим, хто втратив домівку або пішов захищати країну, — це стало першочерговим завданням компанії з перших днів повномасштабної війни

У березні 2022 року всі 1800 працівників компанії отримали авансом зарплату за 3 місяці та додаткову одноразову допомогу. Це дало людям змогу вистояти в хаосі перших тижнів війни.

Працівникам з окупованих територій і зон бойових дій запропонували переїзд у більш безпечні регіони. Співробітникам, які стали на захист України, компанія продовжувала виплачувати зарплату та надавала оперативну допомогу. Колектив постійно збирав кошти на амуніцію та лікування.

Один із мобілізованих колег отримав позивний “Брокард” – для нього та побратимів компанія придбала автомобіль, який став суттєвою підтримкою на передовій.
Людмила Севрюк, директорка “Брокард-Україна”:
“Найважчим, безперечно, був 2022-й – рік найбільших потрясінь і випробувань для кожного українця. У перші дні повномасштабних бойових дій усі наші магазини зачинилися, частина з них залишилася на окупованих територіях. Багато хто з працівників змушений був переїхати до західних регіонів або виїхати за кордон, рятуючи дітей і власне життя”.
Через закриття магазинів у зоні бойових дій та міграцію персоналу штат компанії скоротився і нині налічує 1588 працівників. Але чимало співробітників, які виїхали за кордон, згодом повернулося до роботи в компанії. Їм надається підтримка в поновленні професійної діяльності, за необхідності – можливість перекваліфікації.
BROCARD завжди була відповідальним роботодавцем і навіть у часи повномасштабної війни зберігає свої зобов’язання перед працівниками. Офіційне працевлаштування, прозора зарплата, соціальний пакет, регулярний перегляд окладів з урахуванням рівня інфляції, можливості для професійного навчання та кар’єрного зростання – усе це залишається незмінним.

ЛЮДИ – НАЙБІЛЬША ЦІННІСТЬ BROCARD. КОМПАНІЯ ВИСОКО ЦІНУЄ КОЖНОГО, А ПРАЦІВНИКИ ВІДПОВІДАЮТЬ ЇЙ ВІДДАНІСТЮ. НЕДАРМА СЕРЕДНІЙ СТАЖ РОБОТИ В BROCARD СТАНОВИТЬ 7 РОКІВ І 3 МІСЯЦІ, А БАГАТО ХТО ПРАЦЮЄ ПО 10-15 І НАВІТЬ 20 РОКІВ

Культура підтримки

Компанія дбає не лише про кар’єрне зростання та соціальний захист, а й про атмосферу, де цінуються взаємна підтримка та емпатія. Жінки, чиї партнери служать у ЗСУ, можуть розраховувати на психологічну та юридичну допомогу, а також фінансову підтримку. Чоловіки, мобілізовані до Сил оборони, щомісяця отримують компенсацію на рівні середньої зарплати, а їхні робочі місця зберігаються. Після повернення до цивільного життя компанія допомагає їм пройти шлях адаптації.
Працює Програма адаптації ветеранів, створено Сервіс психологічної допомоги, який об’єднує фахівців із психології, психотерапії та коучингу. Така підтримка важлива для всіх, хто шукає внутрішню опору у складні часи, особливо для постраждалих від війни та тих, хто повернувся з фронту.

Другий виклик — зміцнити бізнес

66 магазинів

продовжують працювати 
у 22 містах України

3 нових магазини

BROCARD відкрилися
2023 року

3 млн українців

є учасниками програми лояльності BROCARD

121 новий

бренд з’явився у портфоліо BROCARD торік, зокрема 29 українських

5,66 млрд грн

сягнув загальний обіг мережі 2024 року

798 млн грн

податків сплачено за 2024 рік та понад 2 млрд за три роки повномасштабної війни

Не просто зберегти, а й розвивати мережу

На 24 лютого 2022 року мережа BROCARD налічувала 97 магазинів у 26 містах України. Однак після початку повномасштабного вторгнення третину магазинів було втрачено через бойові дії та окупацію територій. На деякий час роботу компанії та складу було зупинено – логістичні ланцюги розірвано, а господарську діяльність паралізовано. Проте компанії вдалося оперативно поновити роботу та зберегти мережу, адаптуючись до нових реалій.
Людмила Севрюк, директорка “Брокард-Україна”:
“Ми не просто повернули бізнес до життя, а й відкрили нові магазини. Попри обстріли, блекаути та тимчасові зупинки роботи, наші колеги почали повертатися додому й виходити на роботу. Магазини BROCARD стали місцем, що нагадує про довоєнне життя та дарує радість навіть у складні часи”.
Протягом останніх років компанія змогла забезпечити економічну стійкість бізнесу та розширити мережу. Зокрема, відкрилися три нові магазини в Луцьку, Івано-Франківську та Вінниці. Також було оновлено формат двох магазинів.
Сьогодні мережа BROCARD налічує 66 магазинів у 22 містах України і продовжує надихати, дарувати красу й підтримку. Але зупинятися на досягнутому не планує. 2025 року відкриються щонайменше чотири магазини, зокрема унікальний торговий простір нового формату, що не має аналогів на українському ринку парфумерії та косметики. Крім того, відновлюється розвиток концепції бутиків нішової парфумерії BROCARD NICHE BAR.

Команда й технології – секрет успіху в часи нестабільності та змін

У BROCARD упевнені: поєднання професійної команди та технологічних інновацій допомогло не лише вистояти під час війни, а й вивести бізнес на інший рівень

Наприкінці 2023 року був запущений мобільний застосунок BROCARD, який став зручною платформою для клієнтів, щоб знайомитися з новинками, отримувати консультації та здійснювати купівлю. Застосунок уже завантажило майже 800 тисяч користувачів, які зробили більш ніж 360 тисяч замовлень.
Торік у магазинах мережі BROCARD з'явилася інноваційна система діагностики шкіри Zemits Skin Analysis System на основі штучного інтелекту. Апарат дає змогу швидко й точно визначити реальні потреби шкіри та легко дібрати клієнту косметичні продукти, які ідеально підходять для догляду. 2024 року 12 363 гостей мережі BROCARD скористалися новою послугою та отримали персоналізовані поради від б’юті-експертів.

Третій виклик — підтримати армію і тих, хто цього найбільш потребує

1 млн грн

BROCARD перерахувала ЗСУ на третій день повномасштабного 
вторгнення

До 30 млн грн

зросла допомога 
від BROCARD на потреби армії, станом на 7 березня 2022 року

12 тис. товарівна 4 млн грн

передано військовим навесні 2022-го

282 млн грн

направила компанія 
Силам оборони

5 млн грн

спрямовано у фонд “Повернись живим” для проєкту “Довгі руки ТРО”

32 працівники BROCARD

служать у лавах 
Сил оборони України

Співпраця з Головним управлінням розвідки

З перших днів війни компанія почала активно вибудовувати стратегію допомоги Силам оборони України, намагаючись, щоб кожен внесок був максимально ефективний. Торік BROCARD увійшла до переліку 30 українських компаній, які надали найбільше фінансування на потреби армії. Загалом на підтримку захисників уже спрямовано понад 282 мільйони гривень.
Юрій Гаткін, співзасновник та керуючий бізнесом мережі BROCARD:
“Особливу увагу компанія приділяє співпраці з Головним управлінням розвідки Міністерства оборони України. Розвідка – це очі й вуха армії, точність і оперативність оборони. Від її роботи залежить ефективність бойового планування та знешкодження потенційних загроз. Ми прагнемо посилити цей фронт, тому підтримка ГУР для нас – пріоритет”.
BROCARD регулярно перераховує Головному управлінню розвідки частину свого обороту: “Більше заробляємо – більше допомагаємо”, – кажуть у компанії. На ці кошти Міноборони екіпірує розвідників усім необхідним. Керівник ГУР Кирило Буданов високо оцінив внесок BROCARD у зміцнення обороноздатності країни, вручивши подяку за значну матеріальну підтримку.

Підтримка родин із дітьми

BROCARD разом із парфумеркою Ольгою Юрченко започаткували благодійну ініціативу на підтримку спецпроєкту #Вониневинні благодійного фонду “Я буду твоїм тилом”. Ольга створила унікальний аромат “Соул оф Юкрейн” (Soul of Ukraine), весь прибуток від продажу якого в магазинах і на сайті BROCARD.UA направляється фонду на закупівлю необхідних речей для сімей із дітьми з Херсонщини, Маріуполя, Запорізької та Харківської областей. Завдяки цій ініціативі вже вдалося підтримати сотні родин.
Ілона, мама двох дітей, якій надали допомогу:
“Я не люблю, коли допомагають мені, я сама завжди допомагала іншим. Але війна змінила багато чого. Допомога, яку надає BROCARD, дуже гріє. Саме усвідомлення: я не сама. Є люди й волонтери, які поруч. Це схоже на подарунок від когось, кого ти навіть не знаєш. Але ти відчуваєш: тебе бачать”.

BROCARD ЗНАХОДИТЬ БАЛАНС МІЖ БІЗНЕС-ЦІЛЯМИ Й СОЦІАЛЬНОЮ МІСІЄЮ, КЕРУЮЧИСЬ СВОЇМИ ЦІННОСТЯМИ – ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТА ЧЕСНІСТЮ ПЕРЕД КРАЇНОЮ, НАДІЙНІСТЮ ТА ПОВАГОЮ ДО КОМАНДИ, ЕМПАТІЄЮ ТА ПІДТРИМКОЮ ТИХ, ХТО ЦЬОГО НАЙБІЛЬШЕ ПОТРЕБУЄ

Матеріал підготовлено за підтримки

Над спецпроєктом працювали:

Мирослава БОНДАРЕНКО - редакторка
Ірина ЛЕВИЦЬКА- авторка
Юлія ІЛЬЧЕНКО - продакшн
Олена ПЕТІК - коректорка
Оксана МИШОПИТА - креативна продюсерка
Альбіна АМПІЛОГОВА — розробка та дизайн