Близько 70% українців вільно розмовляє рідною мовою, за даними останніх соціологічних опитувань. 27% вважають, що їхнього рівня вистачає для спілкування в побуті, а от говорити на спеціальні чи професійні теми українською важко. Загалом від початку повномасштабної війни в Україні зріс попит на мовні курси, адже все більше громадян хоче покращити свій рівень української.
У спецпроєкті
Gazeta.ua “Мова сильних. Мова вільних” ми розкажемо про особливості української мови та як вона стала одним із символів національної ідентичності й опору. Чому важливо не тільки активніше переходити на українську мову, ширше використовувати її в повсякденному житті, а й загалом розвивати культуру вивчення української мови. Також на прикладі фармацевтичної компанії
Тева в Україні покажемо, як бізнес допомагає працівникам розширювати мовні можливості та покращувати навички спілкування українською.