як одна з найбільших мереж супермаркетів робить Україну сильнішою, а українців – щасливішими
У спецпроєкті “Лічильник добрих справ NOVUS” ми покажемо, скільки важливих ініціатив можна реалізувати за підтримки команди, партнерів і клієнтів компанії.
Це простір, де українці знаходять підтримку в найскладніші часи.
Добра справа
1
2
1
0
0
0
0
0
0
Під час купівлі товарів власної марки NOVUS і напоїв із кавомашин у супермаркетах перераховується 1 грн на підтримку Третьої окремої штурмової бригади Збройних сил України.
Закупили для 3-ї ОШБр антидронові рушниці “Мавка”, авто, прилади нічного бачення.
Покупці NOVUS 2024 року забезпечили продуктами понад 10 000 військових. Після початку повномасштабного вторгнення 2022-го в супермаркетах встановили спеціальні кошики, куди люди можуть класти продукти тривалого зберігання для ЗСУ.
4 500 000 грн зібрали завдяки благодійним спортивним заходам Spartan Race Ukraine та “Характер-Азов”, які підтримала компанія NOVUS. Кошти спрямували на закупівлю дронів та важливого обладнання для військових.
7
0
0
0
0
0
0
У NOVUS можна придбати легендарну сіль із шахт нині тимчасово окупованого Соледара на Донеччині. Сіль продається у спеціальному пакованні “Воля”, 500-грамова пачка коштує 200 грн. Увесь прибуток від її продажу йде на закупівлю FPV-дронів для ЗСУ. Українці вже придбали 50 000 пачок солі “Воля” в супермаркетах NOVUS.
213 потужних дронів для захисників, що перебувають на передовій, придбали завдяки продажу солі “Воля”.
ОЛЕКСІЙ ВОВК:
засновник БФ “Вірю в Україну”
Сіль “Воля” – це більше, ніж благодійна ініціатива. Це символ єдності українців і нашої непохитної волі до перемоги. Завдяки партнерству з NOVUS ми змогли перетворити звичайну пачку солі на потужний інструмент допомоги армії. Проєкт продовжується – кожна пачка солі “Воля” перетворюється на конкретну підтримку для наших захисників, допомагаючи їм бути ефективнішими на передовій.
Добра справа
2
1
3
5
8
3
7
6
5
Щоб долучитися до ініціативи “Велике маленьке серце”, кожен покупець може придбати на касі наліпку із серцем за 10 або 55 грн. Це спільна акція NOVUS із благодійним фондом “Твоя опора”. Зібрані кошти спрямували на закупівлю важливого медобладнання для Національного інституту серцево-судинної хірургії імені М. Амосова. Там лікуються діти з вродженими вадами серця.
1271 дитину вже вдалося врятували завдяки сучасному медичному обладнанню, яке закупили на кошти, зібрані в рамках ініціативи “Велике маленьке серце”.
ВАЛЕРІЯ ТАТАРЧУК:
засновниця фонду “Твоя опора”
Я щаслива, що бізнес постійно долучається до благодійних проєктів. А також дуже вдячна компанії NOVUS за те, що декілька років поспіль вони підтримують “Велике маленьке серце”.
Близько 150 000 грн уже зібрано в рамках ініціативи від благодійної організації “Центр волонтерства та захисту”, до якої з червня 2024 року долучився NOVUS. У супермаркетах можна придбати товари для дому українського виробника ТМ “Миланка”.
100% заробітку з них перераховуються на допомогу сім'ям із новонародженими, які проживають на прифронтових територіях.
Добра справа
3
1
2
0
0
0
0
0
0
0
Благодійний фонд Food for Ukraine (FFU)заснував у Литві бенефіціар NOVUS Раймондс Туменас. Фонд допомагає українцям,які постраждали від війни, – малозабезпеченим родинам, матерям, які самівиховують дітей, дітям, які втратили батьків, самотнім людям, мешканцямприфронтових територій, переселенцям, медичним закладам. Підтримують діяльністьFood for Ukraine меценати з Європи, Тайваню, окремі українські компанії.
114 вантажівок з їжею доправив українцям від початку повномасштабного вторгнення Благодійний фонд Food for Ukraine – це понад 2 млн кг продуктових наборів.
НЕРІУС УДРЕНАС:
керівник фонду Food for Ukraine
Food for Ukraine допомагає продуктами, бо ми добре знаємо, як закупити товар за собівартістю, або ж ведемо переговори й можемо отримати щось безплатно. Тому доправляємо більше продуктів на потребу людей, аніж це міг би зробити за ті самі гроші хтось без досвіду в цій сфері. Ми розуміємо відповідальність, яку взяли на себе, й робимо все, щоб допомога постійно та регулярно надходила українцям.
Враховуючи вимкнення електропостачання, пакети допомоги містять продукти, які можна зберігати без холодильника: крупи, олія, печиво, солодощі, консерви, каші швидкого приготування. Крім цього, багато українців живе у прифронтових зонах, де немає змоги гріти чи готувати їжу. Тому в кожному нашому наборі є продукти, які можна споживати без термічного оброблення чи розігрівання.
Food for Ukraine – не лише допомога продуктами. Ми приходимо до людей, слухаємо їхні історії, поділяємо їхній біль, показуємо свою підтримку у складні моменти. І це важливо. Адже кожному незалежно від віку треба розуміти, що про нього не забули та дбають.
Добра справа
4
1
1
0
Під час відключень електроенергії у NOVUS завжди є світло, працюють термінали для розрахунку банківськими картками, можна в будь-який час придбати свіжі продукти та необхідні товари.
130 000 000 грн вклав NOVUS у власну програму енергоефективності. Всі нові магазини компанії будуть обладнані даховими сонячними панелями.
ДАЙНЮС ТУМЕНАС:
заступник гендиректора
з управління активами NOVUS
Завдяки програмі енергоефективності українці можуть купувати в наших магазинах свіжі продукти навіть під час відключень світла. Ми продовжуємо готувати страви кулінарії та випікати свіжий хліб. Це особливо важливо тепер, адже не всі мають можливість забезпечити вдома повноцінне приготування їжі. Наразі у проєктуванні перебувають 22 магазини, які 2025 року будуть обладнані сонячними станціями, щоб забезпечити стабільну роботу. До того ж це екологічно чиста енергія без додаткових викидів СО₂. Це частина нашої стратегії, що поєднує стабільність, екологічність та турботу про зручність для клієнтів.
Компанія дбає не тільки про автономну роботу супермаркетів під час відключень електроенергії. Значну увагу вона також приділяє протипожежній безпеці, безперебійній роботі холодильного обладнання для підтримки належної температури для зберігання товарів.
Допомагають у цьому партнери NOVUS.
СЕРГІЙ КВАШУК:
власник і CEO компанії
System Capital Building (SCB), партнер NOVUS у сфері проєктування та монтажу протипожежних систем
Нашу співпрацю з потужним продуктовим ритейлером NOVUS ми розпочали ще 2012 року, зосередившись на впровадженні систем протипожежної безпеки. Разом із мережею ми зростали і на сьогодні в тандемі вже реалізували понад 70 магазинів.
Уміння вести перемовини, дослухатись до побажань і разом ухвалювати рішення – це секрет нашої багаторічної співпраці з NOVUS. Особисто мені приносить задоволення кожна зустріч і кожен спільний проєкт, утілений в життя. Це щось більше, ніж партнерство, порівнюючи з іншими замовниками такої величини. Нас обʼєднують спільні цінності, серед яких є перфекціонізм і відповідальність за справу, якій ти присвятив більшу частину свого бізнес-життя.
NOVUS прискіпливо ставиться до питань безпеки людей і не шкодує коштів на модернізацію протипожежних систем, адже вони теж потребують удосконалення. А також інвестує в економіку України у важкі для неї часи, і цим неможливо не захоплюватись.
Війна не паралізувала роботи компанії, не змусила покинути український ринок, а навпаки. Ритейлу вдалося відбудувати пошкоджені 2022 року магазини, масштабуватись і динамічно розвиватися.
АНДРІЙ ПРОНІН:
CEO ProK.ua – холодильне
обладнання від європейських
виробників
Під час першої зустрічі з командою NOVUS я почув, що це українська компанія з європейськими цінностями. І я як потенційний постачальник маю забути свій попередній досвід співпраці з українським ритейлом і мислити по-європейському. Згодом зрозумів, що це були не порожні слова. З 2010 року, коли розпочалася наша співпраця, кожною своєю дією NOVUS їх підтверджував.
Для мене NOVUS – це найвищий ступінь партнерської надійності. За останні 14 років співпраці ProK реалізував холодильні проєкти під ключ для 54 супермаркетів мережі. Всупереч усім ризикам, команда NOVUS із вірою в ЗСУ не припинила фінансування гігантського й технічно складного проєкту – власного логістичного центру. NOVUS і тут проявив себе як надійний партнер. Через війну собівартість інсталяційних робіт значно зросла. Компанія компенсувала нам значну суму перевитрат, врятувавши команду ProK від фінансового краху під час війни. В моєму 25-річному бізнес-досвіді роботи з українським ритейлом такий підхід був уперше.
Під час обстрілів було пошкоджено декілька супермаркетів NOVUS. Холодильну систему кожного з них наша команда відновила у найкоротші строки, щоб допомогти мережі й надалі забезпечувати стійкість продуктового фронту.
Як постачальник бачу крізь призму обладнання та інженерних рішень, як NOVUS поважає свого кінцевого споживача і турботливо до нього ставиться. До слова, компанія завжди обирає найякісніше у світі холодильне обладнання для торговельної зони супермаркету, піклуючись за кожну найменшу деталь, яка може вплинути на безпеку зберігання продуктів, на енергоспоживання та навіть естетичний вигляд у магазині.
Добра справа
5
1
7
0
0
0
0
0
01
Кулінарні відділи NOVUS працюють з 2008 року. Першими салатами в асортименті стали улюблені українцями олів’є та оселедець під шубою, які досі залишаються популярними, особливо під час зимових свят.
02
Щороку асортимент страв розширюється. У кулінарії завжди можна знайти традиційні українські страви: голубці, деруни, котлети, запечене м’ясо або приготоване на грилі, смажену рибу. Окрім цього, представлено страви з різних кухонь світу, зокрема Італії, США, Литви та Франції включно з пісними та дієтичними пропозиціями.
03
Пекарня та кондитерський відділ. Тут щодня готують свіжий хліб та кондитерські вироби. Серед останніх новинок – бенто-торти, що особливо актуальні напередодні свят.
04
Найкращі інгредієнти. Для кулінарних виробів NOVUS використовуються продукти найвищої якості, які замовляють окремо у перевірених постачальників. Товари з основного асортименту супермаркету для приготування не застосовуються.
05
Натуральність і якість. Усі страви виготовляються без консервантів і підсилювачів смаку. Перед тим як нові страви з’являються на вітринах, їх оцінює спеціальна дегустаційна комісія.
06
Професійний підхід. Страви готують досвідчені кухарі за ресторанними технологіями, використовуючи сучасне обладнання.
07
Знижки на кулінарію. Щодня, після 20:00, діє знижка 40%. Залишки готових страв утилізуються, а наступного дня на полицях з’являються свіжоприготовані страви.
Кулінарія NOVUS – це зручний спосіб заощадити час і скуштували нові страви. Навіть під час відключень світла в супермаркетах можна придбати свіжу готову їжу на будь-який смак.
NOVUS допоможе створити затишний кіновечір з піцою та суші або організувати романтичну вечерю з тортом “Маскарпоне”. Для тих, хто планує святкувати Різдво чи Новий рік удома, кулінарія пропонує широкий вибір традиційних страв для особливої події – кутю із сухофруктами, качку з яблуками, запечений у сливовому маринаді ошийок, куряче філе з хурмою та яблуком, різноманітні салати.
Для тих, хто не має часу або бажання готувати самостійно, NOVUS пропонує страви для повсякденного меню, які за смаком не поступаються домашнім або ресторанним: котлети по-київськи класичні, з соусом песто та в’яленими томатами або з грибами, салат морквяний із чорносливом, млинці з лососем та багато інших апетитних страв.
ДАЛЯ ЗАВЯЦКІЄНЕ:
директорка департаменту
харчового виробництва NOVUS
У NOVUS усе створено з любов’ю та турботою про покупців. Ми розуміємо, що наша кулінарія – це обличчя бренду, тому для нас важливо підтримувати найвищі стандарти якості. Усі страви готуються з натуральних інгредієнтів – як для себе. Якщо в рецепті є маскарпоне, ми використовуємо лише оригінальний продукт, без компромісів. Визнані бренд-шефи з Італії, Німеччини та інших країн відзначають наш професіоналізм і сучасне обладнання на рівні найкращих ресторанів. Ми цінуємо довіру наших покупців і робимо все, щоб виправдати її.
Добра справа
6
7
0
У NOVUS можна знайти понад 22 000 українських товарів. Також у супермаркетах мережі створено окремі зони “FoodНація”, де представлено крафтових виробників. Зокрема, можна придбати сири, сало, м'ясні та молочні продукти, варення від українських фермерів. NOVUS підтримує релокований бізнес і підприємців у прифронтових областях, які продовжують працювати у складних умовах.
ЄВГЕН ШУГАЄВ:
CEO Bob Snail
NOVUS раніше за багатьох гравців ринку зрозумів, що синергія від співпраці з постачальниками може принести значно більші результати, ніж стандартна для багатьох ритейлерів стратегія win-lose, здебільшого направлена на “відтискання” профіту постачальника на користь ритейлера. Коли партнер зростає разом із мережею, то є мотивованим працювати над збільшенням споживчої лояльності як у контексті власного продукту, так і в контексті роботи над розвитком категорії всередині ритейлера.
Для сучасних родин, які є основною цільовою аудиторією Bob Snail, компонент “емоції” під час відвідування супермаркету є дуже важливим. Саме тому ми разом із NOVUS організували шість величезних інтерактивних брендованих зон Bob Snail на найбільших торговельних майданчиках мережі. Щоб діти та їхні батьки не сприймали походу до супермаркету, як чогось рутинного, а навпаки – отримували задоволення, переживали добрі веселі емоції під час відвідування магазину.
Ми щиро вдячні NOVUS за підтримку цієї ініціативи й задоволені чудовими результатами співпраці, адже мало хто може похвалитися зростанням продажів на 108% щороку, яке демонструє бренд Bob Snail у мережі NOVUS.
Що саме простимулювало таке зростання? Ретельно сплановані дії: наша співпраця з NOVUS щодо управління асортиментом, правильна робота мережі щодо ціноутворення, побудова категорій, що базуються на очікуваннях споживача. І ще багато великих і дрібних речей, як-от вибір локацій, наявність генераторів, стабільність, якісний сервіс, наповнення промоактиваціями, багато якісного маркетингу, креативу й важкої праці.
ІННА ІВАНОВА:
директор зі стратегічного
розвитку компанії “Молочний Альянс"
Європейські ритейлери переважно функціонують у холодній і сухій системі. Тоді як українські мережі є менш системними, але більш емоційними. Для мене NOVUS – це мережа, яка поєднала найкращі риси обох підходів.
Ми практично не співпрацюємо з іншими мережами щодо виробництва власних торгових марок (ВТМ). NOVUS став першою компанією, з якою ми реалізували проєкт із виробництва молока та кефіру. Це нестандартне рішення, але ми його ухвалили, оскільки пріоритети в тендері були зосереджені на якості та стабільності виробництва, постачання, а не на ціні.
Після початку повномасштабної війни більшість великих компаній скоротила свою присутність в Україні, натомість NOVUS, навпаки, розширює діяльність. Деякі мережі зменшують асортимент холодних продуктів, а NOVUS зі свого боку зміцнює технічну сторону. Мережа також продовжує розвивати сервіс, що підкреслює прагнення задовольнити потреби клієнтів і забезпечити комфортні умови для закупів навіть у складні часи.
Добра справа
7
3
0
0
0
0
01
Користуватися мобільним застосунком NOVUS і отримувати персоналізовані пропозиції для вигідних покупок.
02
Скористатися вечірніми знижками 40% на кулінарію після 20:00.
03
Програма лояльності NOVUS: покупець отримує 1% бонусів від усіх покупок, додаткові знижки до дня народження.
04
Двотижневі знижки. Що два тижні NOVUS оновлює акційний асортимент на різноманітні продукти.
05
Великі сезонні промоакції. Зокрема, улюблена акція багатьох українців – двічі на рік мережа знижує ціни на вино на 40%. Також проводяться фестивалі сиру, хамону.
06
Акція 1+1: у разі купівлі двох однакових одиниць другий товар отримуєш за 10 копійок.
5
0
0
0
0
0
6 грудня 2023 року компанія офіційно запустила мобільний застосунок NOVUS. Загалом за перший місяць його завантажили понад 100 тис. осіб, а сьогодні кількість користувачів перевищила 500 тис. і продовжує стрімко зростати.
Застосунок став альтернативою фізичній картці NOVUS. Щоб отримати бонуси за кожну покупку, достатньо відсканувати з телефона QR-код на касі.
Є окремий каталог, де можна відстежувати знижки на товари, які цікавлять.
Клієнт отримує персональні пропозиції, що базуються на історії його попередніх покупок. У застосунку зберігаються всі чеки.
Доступний сканер цін, який можна застосовувати під час закупів у супермаркетах NOVUS.
ТАРАС ЗАВАЦКИЙ:
керівник з продажів Regno
Ми співпрацюємо з NOVUS із 2017 року. Розпочинали з категорії сирів, згодом розширили співпрацю на алкогольний сегмент. Під час запуску нових продуктів NOVUS завжди запитує про довгострокове бачення: яким буде продукт через три роки, які інвестиції потрібні. Якщо мережа бачить потенціал, то готова надати власні ресурси для розвитку.Ще однією важливою відмінністю NOVUS є орієнтованість на соціальні ініціативи. Наприклад, ми домовилися про співпрацю щодо нашого соціального продукту “Миланка”. NOVUS не тільки розмістив його на полицях магазинів, а й залучив власні внутрішні ресурси для його популяризації – радіо в магазинах, PR, телебачення, Telegram-канали. На полицях магазинів NOVUS відсутня “братська могила” товарів. Наприклад, у категорії ігристих вин ви не знайдете 60 аналогів від різних постачальників, адже компанія робить акцент на надійних партнерах, з якими планує будувати тривалі стратегічні відносини.
15
років працює NOVUS в Україні
7.2
млн покупців щомісяця відвідують супермаркети мережі
1.36
млрд грн інвестувала компанія в розширення мережі, власний логістичний центр, відновлення пошкоджених і відкриття 16 нових магазинів, програму енергоефективності протягом 2023-2024 років
2
млрд грн податків сплатив до держбюджету NOVUS торік
785
партнерів має компанія NOVUS
ЮРІЙ ДЕРЖИРУКА
комерційний директор молочної компанії “Галичина”
Протягом кількох останніх років мережа NOVUS є однією з небагатьох, хто не змінює своєї стратегії. Є чітко визначені правила гри, всі домовленості виконуються. Це значить, що ми можемо покластися на стабільного партнера та планувати свою роботу.
Подобається, що в NOVUS гнучко працюють з асортиментом. На полиці стоїть продукт, який продається. Немає продуктів, які просто займають місце і красиво представлені у вітринах.
Багато що залежить від керівництва мережі. Бо така ситуація, як влучання російської ракети в головний офіс NOVUS у ТРЦ Retroville, на мою думку, зламала би більшість компаній. Але мережа не зупинилась. Я спілкувався з менеджментом і в день прильоту, і наступного. Це їх не зламало. Всупереч усьому, NOVUS почав зростати ще більше. Спільна біда ще більше консолідувала команду.
ОЛЕКСАНДР КОЗЛОВ
керівник відділу з роботи з ключовими клієнтами Vitmark Україна
NOVUS активно розвиває мережу, будуючи сучасні магазини з нуля та впроваджуючи європейські підходи до організації торгового простору й розміщення категорій товарів. Особливу увагу компанія приділяє кулінарії. Високий рівень реалізації цієї категорії справді мотивує робити покупки.
15 років тому, коли NOVUS виходив на український ринок, це була переважно регіональна мережа. Придбання Billa стало потужним поштовхом для масштабного зростання, що дало NOVUS змогу у стислі терміни увійти до топ-5 національних торгових мереж.
З початком війни компанія стала ще більш відкритою до діалогу та співпраці. Ми як партнери разом аналізуємо ринкові виклики, обговорюємо актуальні тенденції та спільно працюємо над мінімізацією ризиків.
АРТЕМ КОВАЛЬ
керуючий директор Українського дому імпорту Hennessy Moet
Навіть у складні воєнні часи компанія NOVUS продемонструвала впевнене зростання, відкривши сучасний розподільчий центр. Це стало важливим позитивним сигналом для постачальників і значно спростило логістичні процеси.
Як споживач можу відзначити широкий асортимент і зручність закупів у магазинах NOVUS. Торгові зали облаштовані з особливим акцентом на комфорт і функціональність. З погляду клієнтоорієнтованості, компанія створила справді зручний та сучасний сервіс.
Варто зазначити, що останні чотири-п’ять років торгові мережі активно розвивають напрям власного імпорту. Для дистриб’юторів це, можливо, не найкраща тенденція, але, з точки зору конкурентоспроможності ринку та задоволення потреб споживачів, цілком виправдано. Покупці прагнуть різноманіття та нових вражень. NOVUS у цьому контексті став першопрохідцем серед великих торгових мереж, завізши до України органічні вина.