Магазини, що допомагають здійснювати мрії та творити дива

Скандинавська мережа JYSK для багатьох українців стала помічником у здійсненні мрій. Ось уже 20 років скандинавські меблі та декор роблять наші домівки комфортними та затишними, радують і зігрівають. Під час повномасштабної війни JYSK залишився працювати в Україні, щоб забезпечувати українців якісними товарами, емоційно підтримувати й допомагати переживати складні часи.

У спецпроєкті Gazeta.ua ми зібрали відгуки покупців JYSK

Розкажемо про найпопулярніші товари, як змінювалися вподобання українців щодо меблів і декору протягом 20 років та які новинки з'явилися в Україні завдяки JYSK.

Кожен повертався
з магазину з гномом

1,2 млн різдвяних гномів та ельфів придбали українці в магазинах JYSK від початку повномасштабної війни. Для багатьох вони стали символом незламності, ментальної стійкості.

Марія Руденко

Харків

– Удома маю чотирьох гномів із магазину JYSK. У Харкові було просто повальне полювання на них перед Новим роком. Раніше ні за собою, ні за чоловіком, ні за донькою любові до них не помічала. А взимку буквально через день хтось із нас повертався додому з гномом, а в очах – азартний блиск: ”Урвала!”, не інакше.

Якось уночі мої коти вчинили передноворічний напад на одного з гномів. Близько другої години його винесли з кімнати ногами вперед і обсмоктали бороду. Важить гном немало – сили котячої знадобилося багато. Наш мисливський пес, любитель м’яких іграшок і подушок, цокав язиком і мотав головою – мовляв: “Кепська справа, пацани, сховатися не встигнете. Господиня встане, то вам перепаде”.

Прокинулася я від їхнього сопіння, шипіння та інших звуків. Дісталося всім трьом. А о четвертій ранку в місто прилетіла ракета. Я це проспала, бо перед тим було весело.

Щороку різдвяні ельфи та гноми з’являються у продажу в середині жовтня. Минулого сезону придбали понад пів мільйона штук

Найпопулярніші моделі – SAFIR, GLASER, BOND, HERMOD. Загалом є 37 різновидів гномів і ельфів.

Цікаво, що 15-20 років тому хітом продажу був Санта-Клаус

Але щороку JYSK в Україні продавав усе більше й більше притаманних культурі скандинавів гномів чи ельфів, як їх називають у Данії. На сьогодні фактично в кожній домівці є гном із JYSK.

2023 року любов українців до гномів перетворилася на спільну добру справу – з продажу гномів було зібрано 7,5 млн грн на закупівлю інженерного обладнання для батальйону гуманітарного розмінування ЗСУ.

Необхідну суму JYSK передав благодійному фонду “Повернись живим”. Для підрозділу закупили коптери, планшети, сумки сапера, набори демінера, підривні машинки, які допоможуть очистити українську землю від російських мін і боєприпасів.

Створювати
вдома затишок

Юрій Татаренко

Запоріжжя

– Упродовж семи років я є постійним клієнтом магазину JYSK. Уперше завітав туди, коли планував невеликий ремонт у своїй “хрущовці”. Великих грошей не мав, переробляти все у квартирі не було можливості. Коли потрапив до магазину JYSK, це була любов із першого погляду.

Кожен візит – нове відкриття. Я зрозумів, що за правильного підходу, креативної думки з JYSK можна творити дива. Вдома облаштував справжній комфорт, функціональність та дуже сучасний інтер'єр. Знайомі, коли заходять у гості, зазначають, що у квартирі стало дуже затишно.

Анастасія Тобілевич

Київ

– У JYSK часто купую пледи, свічки, підсвічники, фоторамки. Завдяки цим товарам створюю затишок в орендованій квартирі. Спочатку обираю товар на сайті, далі моніторю, чи є він у найближчих до мене магазинах. Якось чекали з чоловіком гостей і вирішили, що треба оновити стільці. Хороший варіант побачила в JYSK: сірі складані, займають мало місця, ще й оббивка з екошкіри, яка легко миється. І ціна добра.

А тут зірки зійшлися – в найближчому магазині залишилося чотири таких стільці. Сама я їх не донесла б додому. Треба було йти з чоловіком. Це були часи коронавірусу: я мала довідку про щеплення, а чоловік – ні. Тому змусила його піти в лікарню, відстояти чергу за довідкою. І потім разом вирушили по стільці.

Здійснювати мрії та
дивувати найрідніших

Мар’яна Янко

засновниця видання September

– Рік тому моя мрія стала реальністю – я знайшла ідеальну для офісу квартиру в центрі Києва. З паркетом, білими стінами, високими стелями, плануванням, яке дає змогу творити. А вікна виходять на Софію Київську.

Чотири кімнати були абсолютно порожні. Після підписання договору я стояла в майбутньому офісі й обмірковувала, як усе там облаштовуватиму.Одразу вирушила в JYSK. Знайшла там деревʼяний стіл на всю кімнату, на якому вже рік створюються найпрекрасніші проєкти мого медіа SEPTEMBER.

Комоди, які прикрашають офіс і додають французького вайбу, як я і мріяла. Стелажі, що зберігають усі наші подарунки. Рамки для картин, де розмістилися наші постери. Килим, який вписався у вітальню і чув чимало веселих та відвертих розмов. Білі фіранки на кожному вікні також додали атмосфери.

Завдяки JYSK креативний офіс нашої редакції став неймовірно красивим та наповненим місцем, де створюються проєкти, організовуються вечірки, відбувається багато важливих розмов.

Олег Кочірко

Львів

– Два роки тому повертався з роботи, дорогою зайшов у JYSK. Люблю цю мережу – купував там меблі, на будь-яке свято можна подарунок знайти. Побачив нові пледи – дуже приємні на дотик. Придбав сірий для дружини, вона того дня поверталася з Польщі додому. Подумав: буде сюрприз.

Увечері приїхала дружина і привезла точно такий плед, але рожевий. Ми довго сміялися. Вона розповіла, що в Перемишлі водій автобуса зупинився, аби попити кави. Дружина побачила магазин JYSK, не втрималася – забігла. Тепер рожевим пледом користується наша 7-річна донька, а сірим – 13-річний син.

Головна перевага магазинів JYSK – високий рівень емпатії до покупців

Дар'я Халіченко

Team leader відділу по роботі з клієнтами JYSK в Україні

Саме завдяки вмінню поставити себе на місце покупця нам вдається пропонувати найкращі рішення

– Часто покупці діляться подробицями свого життя. Розповідають, що планують сімейну відпустку і потрібні подушки для подорожі, або ремонт – тому вирішили оновити меблі у спальні чи вітальні, або переїзд – потрібні пластикові короби та вакуумні пакети. Коли допомагаємо обрати ковдри, подушки та матраци, люди розповідають, як люблять спати, чи холодно вдома, до якої подушки звикли.

Мережа JYSK в Україні налічує 100 магазинів у 35 містах України. Кожен працівник відділу розуміє, наскільки для покупця важливо легко знайти JYSK. Тому ми знаємо, де магазин “біля цирку” в Дніпрі та Києві, “там, де Макдональдс” у Полтаві, “біля вокзалу” в Одесі.

Перед Новим роком клієнти часто просять працівників зарезервувати різдвяних ельфів – певного кольору, з кісками чи довгою бородою. І в JYSK знаходять індивідуальні рішення для кожного.

– Ми – не тільки продавці, а й частково психологи. Наприклад, багато звернень пов'язано із закриттям магазинів під час повітряної тривоги. Люди скаржаться, що буває така довга й уже “немає сил чекати, коли це все закінчиться”. Звісно, пропонуємо онлайн-замовлення, індивідуальні рішення, – продовжує Дар'я Халіченко. – До нашої колеги Анни зателефонувала покупчиня, яка кілька разів не встигала купити подушку. Коли вчергове не потрапила до магазину через повітряну тривогу, жінка просто розплакалася. Довелося застосовувати всі психологічні вміння, щоб допомогти їй заспокоїтися. Подушку жінці доставив додому кур’єр.

Добрі справи JYSK

Благодійність стала невіддільною частиною стратегії та діяльності JYSK в Україні від початку повномасштабної війни. Мережа долучається до підтримки таких напрямів, як гуманітарне розмінування, психологічна реабілітація, протезування, боротьба з дитячим раком, донорство крові тощо.

Від початку повномасштабної війни JYSK ініціював 65 спільних акцій із понад 15 організаціями, в яких узяло участь понад мільйон покупців мережі

Зокрема, завдяки лояльним і небайдужим клієнтам було реалізовано таку допомогу:

01

Збір на гуманітарне розмінування і не тільки із БФ “Повернись живим”

02

Підтримка Центру ментального благополуччя та локальних закладів у всіх куточках України із БФ “Твоя опора”

03

Популяризація донорства крові разом із ГО “Агенти крові”

04

Збори на Гуманітарне розмінування та дитячі апарати ШВЛ разом із United24

05

Збір на медикаменти для дітей із онкозахворюванням разом із БФ “Таблеточки”

06

Підтримка напряму протезування та реабілітації захисників і цивільних у Superhumans Center тощо

Загалом було перераховано 70 млн грн на благодійну допомогу та підтримку військовослужбовців.

Компанія інвестувала у збір та переробку понад мільйона вживаних батарейок.

Компанія інвестувала у збір та переробку понад мільйона вживаних батарейок.

Також компанія одна з перших на ринку відмовилася від пластикових пакетів, замінивши їх на платні сумки-шопери. На підтримку цієї ініціативи декілька разів на рік JYSK надає додаткову знижку тим, хто приходить до магазину з власною торбинкою. Бувало, що в таку торбу поміщався диван!

З нагоди 20-річчя компанії JYSK пропонує долучитися до збору “Додай руху до сили духу” на підтримку ветеранів і ветеранок на шляху до відновлення

10 млн грн компанія збирає разом із благодійним фондом “Повернись живим” на спорядження для адаптивного спорту.

10 млн грн компанія збирає разом із благодійним фондом “Повернись живим” на спорядження для адаптивного спорту.

Щоб долучитися до збору, можна купити благодійну наліпку в будь-якому магазині JYSK або зробити донат за посиланням з 3 по 30 жовтня.

Працівники JYSK також постійно беруть участь у благодійних та волонтерських проєктах, допомагаючи дітям, військовим, медичним закладам. Приєднуються до благодійних марафонів, облаштування ботанічних та терапевтичних садів.

Також у компанії започаткували традицію Дня донора. Провели дві акції з популяризації донорства крові, де збирали кошти на цей напрям і надавали знижки покупцям, які є донорами крові.

Понад 1000 книжок скандинавських та українських авторів передано в бібліотеки 15 дитячих сиротинців під час візитів працівників JYSK.

Працівники JYSK також постійно беруть участь у благодійних та волонтерських проєктах, допомагаючи дітям, військовим, медичним закладам. Приєднуються до благодійних марафонів, облаштування ботанічних та терапевтичних садів.

Також у компанії започаткували традицію Дня донора. Провели дві акції з популяризації донорства крові, де збирали кошти на цей напрям і надавали знижки покупцям, які є донорами крові.

Понад 1000 книжок скандинавських та українських авторів передано в бібліотеки 15 дитячих сиротинців під час візитів працівників JYSK.

Класичний
скандинавський стиль – як
JYSK змінив оселі українців

Як змінювався попит українців на товари для дому
впродовж 20 років

2000-ні роки

традиційні меблі та класичні стилі інтер'єру, покупці орієнтувалися на якість та довговічність;

середина
2000-х — 2010-ті

багатофункціональні меблі, почали набирати популярності мінімалізм та скандинавський стиль;

після 2014 року

більш доступні за ціною товари, зростає інтерес до екологічних та стійких рішень;

2020-ті

затребувані товари для облаштування робочого простору вдома, зріс попит на онлайн-покупки.

2000-ні роки

традиційні меблі та класичні стилі інтер'єру, покупці орієнтувалися на якість та довговічність;

середина 2000-х — 2010-ті

багатофункціональні меблі, почали набирати популярності мінімалізм та скандинавський стиль;

після 2014 року

більш доступні за ціною товари, зростає інтерес до екологічних та стійких рішень;

2020-ті

затребувані товари для облаштування робочого простору вдома, зріс попит на онлайн-покупки.

JYSK популяризував скандинавський стиль в Україні, який є мейнстрімом останніх десяти років

Ірина Романчук

менеджерка із закупівель JYSK Україна

JYSK – це насамперед класичний скандинавський стиль. У 2000-х такий мінімалізм був трохи незвичайний для пострадянської країни.

– В Україні в ті часи звикли купувати добротні меблі “на віки”. Найкраще продавалися дубові меблі та з використанням загартованого скла. Справжнім хітом був обідній скляний стіл із чотирма стільцями. Також мали попит ТВ-тумби зі скла, особливо чорного. То був нетиповий асортимент для українських виробників меблів, тому ми швидко зайняли цю нішу.

JYSK був першою компанією в Україні, що запропонувала споживачам готові рішення щодо дизайну інтер’єру. Де фактура, матеріал, колір, меблі, текстиль та декор доповнюють один одного

Євген Іваниця

Country Director JYSK в Україні

Протягом 20 років у JYSK робили спроби лагідної українізації скандинавського асортименту. Але загальна стилістика завжди залишалася незмінною. JYSK популяризував скандинавський стиль в Україні, який є мейнстримом протягом останніх 10 років.

Також покупці оцінили послугу "Замов та забери". JYSK пропонує подовжену гарантію на свої товари, хоча цього не вимагає закон. У магазинах мережі є можливість повернути товар без чека не лише впродовж 14 днів, а будь-коли, якщо споживач передумав та не користувався товаром.

JYSK приніс в Україну
багато новинок

Зокрема топ-матраци – запропонували рішення, як покращити комфорт звичайних матраців, диванів без необхідності їх заміни.

Також вивели на український ринок скандинавську практику продажу комплектів постільної білизни без простирадла. Спочатку спостерігали певний скептицизм щодо таких неповноцінних комплектів, але пізніше українці оцінили їхню практичність.

Зокрема топ-матраци – запропонували рішення, як покращити комфорт звичайних матраців, диванів без необхідності їх заміни.

Також вивели на український ринок скандинавську практику продажу комплектів постільної білизни без простирадла. Спочатку спостерігали певний скептицизм щодо таких неповноцінних комплектів, але пізніше українці оцінили їхню практичність.

Новими й незвичними спершу, але потім досить популярними для українців стали такі товари, як тенісні м’ячики, які можна використовувати для прання, а також садові світильники на сонячних батареях.

JYSK продовжує розширювати асортимент товарів у своїх магазинах. Також компанія нарощує співпрацю з українськими виробниками

З початку повномасштабної війни JYSK закупив товарів українських виробників на 4 млрд грн. 98% з яких було експортовано для продажу в європейських магазинах JYSK.

З 1 вересня до європейських магазинів мережі JYSK із України постачаються ще два артикули офісних меблів – стелажі Horsens української меблевої фабрики “Акорд”.

JYSK приніс в Україну
багато новинок

Зокрема топ-матраци – запропонували рішення, як покращити комфорт звичайних матраців, диванів без необхідності їх заміни.

Також вивели на український ринок скандинавську практику продажу комплектів постільної білизни без простирадла. Спочатку спостерігали певний скептицизм щодо таких неповноцінних комплектів, але пізніше українці оцінили їхню практичність.

Новими й незвичними спершу, але потім досить популярними для українців стали такі товари, як тенісні м’ячики, які можна використовувати для прання, а також садові світильники на сонячних батареях.

JYSK продовжує розширювати асортимент товарів у своїх магазинах. Також компанія нарощує співпрацю з українськими виробниками

З початку повномасштабної війни JYSK закупив товарів українських виробників на 4 млрд грн. 98% з яких було експортовано для продажу в європейських магазинах JYSK.

З 1 вересня до європейських магазинів мережі JYSK із України постачаються ще два артикули офісних меблів – стелажі Horsens української меблевої фабрики “Акорд”.

За 20 років роботи магазини JYSK стали невіддільною частиною життя українців

У мережі працює понад 800 професійних турботливих людей, які допомагають втілювати мрії в реальність. JYSK продовжує розвивати мережу в Україні, платить податки, працевлаштовує українців і реалізує благодійні проєкти